Állandó oldalak

Facebook

Friss topikok

Leírás

Creative Commons Licenc

2014.05.17. 18:35 sEm

Henry a jóbarát

Címkék: szenzoros hipererzekenyseg

WP_20140517_025.jpg

Évek óta szenvedünk a porszívómizériától.

A szokásos menetrend: 1. - megemlítem, hogy fel kell porszívózni, gyerek bepörög, 2. - fülbefogás, menekülés (és még nincs is bekapcsolva a gép), 3. - toporgás az előszobában, mert nem mer egyedül megmaradni a gyerekszobában, 4. - nagyobbik megfűzése, hogy menjen át vele,  5. - fülvédő és IKEA-tojásba bújás.

Évek óta kerülgetem a Henryket. Dolgoztam már velük. Iszonyat jók. Rohadt drágák (sóher vagyok, ennyi).

Na mától van.

Összeszereljük - gyerek kering körülöttünk,majd visszaül legózni. Bekapcsoljuk az előszobában - kifejezetten halkan zümmög. Megjelenik az ajtóban a gyerek - csak néz.

Kering. Megkérdezi, hogy ő is kipróbálhatja-e.

Kipróbálja. Aztán leül mellé.

Én meg lefotózom. Kérdezi: - Ha így felemelem az ujjam, az azt jelenti, hogy jó? - Azt jelenti.
- Jó - bólint és felemeli a hüvelykujját.

Délután rajzolok arcot a botmixernek is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmusmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr646178285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása